FANDOM

Crna tetra (Gymnocorymbus ternetzi) potiče iz Brazila, Bolivije. Telo joj je svetlo sive boje sa izraženim crnim zadnjim delom. Peraja mužjaka su crna, kao i leđno peraje kod ženke. Kod ženke grudno, analno i karlično peraje imaju crnkastu boju. Mužjaci su izrazito teritorijalni i brane svoj prostor od ostalih tako što se šepure, šireći svoja leđna i analna peraja, dobijaju i intezivniju boju. Sve tetre su jatašice pa ih je potrebno držati u jatu od najmanje 5 jedinki kako bi formirale jato i mogle normalno funkcionisati. Ako su ribe u jatu neće se plašiti drugih većih riba, biće manje pod stresom, a time i ređe obolevati. Preporuka je držati tetre u akvarijumu od najmanje 50l. Jako vole gusto zasađeno bilje kako bi se mogle zavlačiti i sakrivati, pogotovo u vreme parenja.

Nisu izbirljive po pitanju hrane. Prihvatice sve vrste suvih hrana u obliku granula, listića i sl. Mogu se hraniti i živom i smrznutom hranom za slatkovodne ribice. Kao i sve tetre, miroljubive su pa se mogu držati sa ostalim doboćudnim tropskim ribama (npr. sve tetre, dvodihalice, živorotke, svi standarno veliki čistači).

Preuzeto sa: http://www.akvarioland.com/Crna_tetra.html

Also on FANDOM

Random Wiki