FANDOM

Džinovska zebrica (Danio aequipinnatus) potiče sa severnog dela Indije. Ove ribice mogu da porastu čak do 10cm. Imaju telo poput svih vrsta iz roda Danio, srebrnkaste boje (kod glave nešto intenzivnija) i plavičastim prugama isprepletenim sa srebrnim. Mužjaci su sitniji sa dužim perajima dok je kod ženki obratno. Mogu se držati na temperaturama od 18 - 25°C. Nije teritorijalna vrsta i nije agresivna već naprotiv. Dosta aktivna ribica, uglavnom je pri samoj površini vode pa akvaristi koji imaju niže pozicionirane akvarijume moraju se saginjati kako bi ih ugledali.

U prirodi se hrane insektima, crvima, dok u akvarijumskim uslovima rado prihvataju listiće, granuliranu hranu, nisu izbirljive. Takođe rado jedu živu hranu u vidu artemija i dafnija, larve komaraca i sl. Zbog veličine preporučuju se za akvarijume većih litraža. Mogu se kombinovati sa bilo kojom ribicom koja je mirnog i ne agresivnog karaktera. Nije puno zahtevna ribica i zahvalna je za početnike. Izuzetno je aktivna i živahna vrsta kao i sve Danio.

Preuzeto sa: http://www.akvarioland.com/Danio_zebrica.html

Also on FANDOM

Random Wiki