FANDOM

Dijamant tetra (Moenkhausia pittieri) potiče iz okolnih voda i jezera Valensije u Venecueli. Može da poraste do 6 cm. Pljosnatog je oblika i izrazito uska. Razlika između mužjaka i ženke je neznatna. Naime prepoznaje se po reflektujućoj površini krljušti. Mužjaci su malo krupniji i imaju duža peraja, krljušt im se presijava i do ljubičaste boje dok su ženke sitnije sa kraćim perajima i bez intezivnog sjaja krljušti.

Preporučuje se da se drže na temperaturama od 24-29°C. Traže blago kiselu vodu, dakle pH između 5,5 i 7. Potrebno ih je držati u jatu od najmanje 10 jedinki kako bi formirale jato i mogle normalno funkcionisati. Držite li se ovog saveta neće se plašiti drugih većih riba, biće manje pod stresom, a time i ređe obolevati i svakako duže živeti.

U prirodi se hrane insektima, dok u akvarijumskim uslovima rado prihvataju listiće, granuliranu hranu. Takođe rado jedu živu hranu u vidu artemija i dafnija, larve komaraca i sl.

Ovo je manja ribica pa stoga voli manje mirnije ribice ili krupnije sporije ribice. Može se kombinovati sa bilo kojom ribicom koja je mirnog i ne agresivnog karaktera. Traži puno prostora sa mnoštvo bilja.

Preuzeto sa: http://www.akvarioland.com/Dijamant_tetra.html

Also on FANDOM

Random Wiki