FANDOM

Dobrodošli na wiki namenjen akvaristici i akvarističarima! Svrha ovog wiki-ja je stvaranje jedinstvene baze podataka o akvarijumskim ribicama i biljkama (kako slatkovodnim tako i morskim), o njihovim osobinama, karakteristikama, tipičnim bolestima, kao i lekovima za njih. Pošto postoji mnogo mesta gde je moguće naći samo neke od informacija pa se nadam da će ovo mesto postati velika baza relevantnih informacija o gore pomenutim temama za sve akvarističare i ljubitelje akvaristike. Takođe se nadam da će se ovde uspeti da poveća broj slika akvarijumskih ribica, kao i slike razvoja riblje mlađi u akvarijumu. Ako bilo ko želi da podeli neku svoju priču za koju smatra da bi bila korisna i zanimljiva drugim akvarističarima može da napiše blog o tome. To je sve zasad, puno sreće u dodavanju novih sadržaja i dopuni postojećih da bi bili još bolji i relevantniji!

Posetite i našu facebook stranicu i tamo ostavite pitanje komentar u vezi akvaristike! Ako imate neke ribice ili biljke za razmenu i to možete postaviti na našu facebook stranicu ili ovde na svoj blog!

https://www.facebook.com/akvaristikawiki/

Neobican akvarijum.jpg

Also on FANDOM

Random Wiki