FANDOM

Hemianthus calitrichoides cuba je biljka sa vrlo sitnim, svetlo zelenim listovima. Njena visina dostiže maksimalno 0,5-3cm, a grananje u širinu ide od 2cm i više.

Voli jako svetlo. Ukoliko je intezitet svetla slabiji biljka će da se izdužuje i neće imati pravu formu, dok će pod većim intezitetom svetla i u adekvatnim uslovima ova biljka imati niže i bogatije listove gušće raspoređene.

Jedna od najzahtevnijih biljaka u akvaristici. Podloga u koju se sadi trebalo bi da je izuzetno bogata sa hranljivim materijama, a takođe i CO2 igra važnu ulogu ukoliko želimo da nam ova biljka uspešno raste. Zahteva jako kvalitenu vodu sa konstantnim parametrima.

Matična biljka pored sebe daje bočne izdanke koji se šire i prave tepih. Ako ima dobre uslove brzorastuća je vrsta biljke.

U prednjem delu akvarijuma se prvenstveno sadi, interesantna zbog svog jako niskog rasta, odlična kao zeleni pokrivač. Najbolja od svih vrsti biljaka za prednji plan, kako u većim tako i u manjim akvarijumima. Preporučuje se samo iskusnim akvaristima.

Preuzeto sa: http://www.akvarioland.com/Biljke%20prednjeg%20plana/HC_cuba.html

Also on FANDOM

Random Wiki