FANDOM

Keri tetra (Inpaichthys kerri) potiče iz područja Rio Madeira u Brazilu. Jedinke mogu da porastu do 3,5cm. Blago pljosnatog je oblika. U zavisnosti od svetla ljubičasta boja tela može biti manje ili više izražena. Aktivnog su karaktera i stalno su u pokretu, ne formiraju kompaktno jato ali se drže zajedno. Preporučuje se da se drže na temperaturama od 24-27°C. Traže blago kiselu vodu, pH između 5,5 i 7. Potrebno ih je držati u jatu od najmanje 10 jedinki kako bi formirale jato i mogle normalno funkcionisati. Držite li se ovog saveta neće se plašiti drugih većih ribica, biće manje pod stresom, a time i ređe obolevati i svakako duže živeti. S obzirom da nije velika ribica bez problema se može držati i u manjim akvarijumima.

U prirodi se hrane insektima, crvima, dok u akvarijumskim uslovima rado prihvataju listiće, granuliranu hranu. Takođe rado jedu živu hranu u vidu artemija i dafnija, larve komaraca i sl. Toleriše držanje i u manjim akvarijumima. Može se kombinovati sa bilo kojom ribicom koja je mirnog i ne agresivnog karaktera. Nije puno zahtevna ribica i zahvalna je za početnike.

Preuzeto sa: http://www.akvarioland.com/Keri_tetra.html

Also on FANDOM

Random Wiki