FANDOM

Plava akara (Aequidens pulcher) je teritorijalni ciklid koji u prirodi nastanjuje Južnu Ameriku, tačnije, severni deo Južne Amerike. U prirodi je ova vrsta prirodni istrebljivač gupika, pa je upravo iz tog razloga ne bi trebalo držati s manjim ribama, već samo s ribama slične veličine i sličnog ponašanja. Ostale vrste bi mogle stradati tokom mresta. Jedna je od najnezahtjevnijih vrsta koje se mogu nabaviti, jer se privikava na gotovo sve uslove. Što se tiče prehrane nije izbirljiva, prihvata gotovo sve vrste - od suve pahuljaste, malih zdrobljenih puževa, pa do bloodwormsa i, na kraju, gupike. Sve u svemu, odličan ciklid za početnike.

RazmnožavanjeEdit

Mužjaci imaju leđno i podrepno peraje duže nego ženke. Na razmnožavanje ćemo ih podstaći temperaturom od 25°C i kiselom vodom (pH=6,7). Manje, češće, promene vode takođe su deo podsticaja, a par mora biti hranjen kvalitetnom hranom (duboko zamrznuta živa hrana – tubifeksi, dafnije, larve komaraca). Nakon mresta roditelje treba ostaviti, jer se brinu za mlade. Ukoliko im pružimo sitniji šljunak, iskopati će rupu u koju će položiti jajašca, iako će improvizirati (kamen, list...). Nakon mresta vodu ne treba menjati, budući da su jajašca vrlo osetljiva na promene temperature. Inkubacija traje 3-5 dana.

GalerijaEdit

Preuzeto sa: http://akvaristikasimeunovic.weebly.com/baza-riba.html

Also on FANDOM

Random Wiki