FANDOM

Pristela (Pristella maxillaris) potiče iz Južne Amerike, Amazonije. Ova riba ima široko, pljosnato telo, karakteristično za sve tetre. Srebrnkasto-prozirne je boje, a na perajima ima crnkastu mrlju presecenu zutom, na vrhu belom bojom. Karakteristična je i crna tačka sa obe strane koja se nalazi na gornjoj polovini tela odmah iza škrga. Repna peraja su im obojena blago crvenom bojom. Mužjaci su manji i tanji od ženke sa jače izraženim crvenim nijansama repnog peraja. Ženke su zaobljenije i repno peraje im je crvene boje slabijeg intenziteta. Porastu maksimalno do 5 cm. Sve tetre su jatašice pa ih je potrebno držati u jatu od najmanje 5 jedinki kako bi formirale jato i mogle normalno funkcionisati. Ako su ribice u jatu neće se plašiti drugih većih ribica, biće manje pod stresom, a time i ređe obolevati. Preporuka je držati tetre u akvarijumu od najmanje 50l. Jako vole gusto zasađeno bilje kako bi se mogle zavlačiti i sakrivati, pogotovo u vreme parenja.

Nisu izbirljive po pitanju hrane. Prihvatice sve vrste suvih hrana u obliku granula, listića i sl. Mogu se hraniti i živom i smrznutom hranom za slatkovodne ribice. Kao i sve tetre, izuzetno su dobroćudne pa se mogu držati sa ostalim doboćudnim tropskim ribicama (npr. sve tetre, dvodihalice, živorotke, svi standarno veliki čistači).

Preuzeto sa: http://www.akvarioland.com/Pristela_tetra.html

Also on FANDOM

Random Wiki