FANDOM

Ramirez slajer (Papiliochromis ramirezi long fin) potiče iz Južne Amerike. Ramirez spada u porodicu endemskih patuljastih ciklida reke Orinoco (Venezuela i Kolumbija). Mogu narasti do 7-8 cm dužine. Mužjaci su veći i bolje obojeni. Kod mužjaka su leđno i analno peraje duži nego kod ženki. Šlajer ramirez ima izduženo peraje i izraženo je samo kod mužjaka. Jako je bitno držati ih u akvarijumu sa konstantnom temperaturom između 24-30 celzijusa . Kako su poprilično osetljivi na bakterijske infekcije, higijena akvarijuma mora biti na visokom nivou. Preferiraju meku vodu niže pH vrednosti 6,0-6,5 (pa čak i pH 5,0-6,5). Preporučuje se držanje u akvarijumima veće litraže.

Svaštojedi su (omnivore), prihvataju raznoliku hranu. Živa hrana najbolje pospešuje mrest i konzumiranjem iste dobijaju najintenzivnije boje. Miroljubiva ribica koja se može gajiti i sa drugim miroljubivim ribicama koje krase biljne akvarijume. Ne bi trebalo imati više od jednog para na 50l vode zbog međusobne teritorijalnosti.

Preuzeto sa: http://www.akvarioland.com/Ramirez_slajer.html