FANDOM

Vallisneria spiralis potiče iz Azije, pripada porodici "Hydrocharitaceae", to je još jedna biljka koja se preporučuje akvaristima koji ulaze u ovaj magični svet akvaristike. Ovo je biljka sa dugačkim trakastim listovima, biljka je nezahtevna, brzo i lako se prilagođava sredini u novom akvarijumu. Uspeva u gotovo svim uslovima, za njen razvoj ne igraju bitnu ulogu intezitet svetla i da li je voda meka ili tvrda. Optimalna temperatura za njen razvoj se kreće od 20 do 28 celzijusa. Vallisneria spiralis je biljka koja se postavlja u zadnjem planu akvarijuma kao pozadinska biljka, najlepša je ukoliko se sadi u grupama. Biljka je brzorastuća, potrebno je kontrolisati njen brz rast, ukoliko skraćujemo listove presecanjem treba to da činimo što niže jer odrezani ostatci listova vrlo brzo odumiru. Vallisneria spiralis se širi vegetativno, biljka će kada se ukoreni sama da pušta nove izdanke, mlade izdanke odvojimo od matične biljke, kada se mlada biljka ukoreni počeće i sama da stvara novu koloniju biljaka.

Vremenom biljka kontrolisanim razvijanjem gradi jedan zeleni zid u zadnjem planu akvarijuma koji izgleda dekorativno.

Preuzeto sa: http://www.aqua-art.org/baza-biljaka/Vallisneria-53.html

Also on FANDOM

Random Wiki